Adio dosar cu şină! Primăria Craiovei a lansat portalul de e-servicii
Primăria Craiovei, scapă de dosarul cu şină. Astăzi a fost lansat portalul de e-servicii, eportal.primariacraiova.ro, craiovenii având acum posibilitatea obținerii anumitor documente fără să se mai deplaseze la ghișeele instituției.
Ce solicitări pot fi depuse?
Pot fi depuse solicitări pentru cel puțin următoarele categorii de documente: certificat de urbanism, certificat de nomenclatură stradală, PUZ/PUD, certificat recenzat, autorizații de liber acces în centrul istoric, Parcul N. Romanescu, zona A-B, autorizații de branșamente la utilități, autorizații de spargere stradă, acorduri și autorizații pentru agenți economici: acord de funcționare, acord de ocupare temporară a domeniului public, autorizație de alimentație publică, documente privind registrul agricol, documente specifice activității de taximetrie: cazier conduită profesională, înscriere pe lista de așteptare, documente din arhiva instituției, petiții, ș.a.
Documentele se eliberează electronic?
Da. Documentele vor fi comunicate tot în cadrul ghișeului virtual din cadrul portalului. Documentele vor fi validate prin semnătură electronică calificată.
Cum se efectuează plata serviciilor?
Pentru efectuarea plăților aferente serviciilor soluția este integrată cu Ghiseul.ro.
Ce este nou față de serviciul de depunere online?
Formularele sunt predefinite în portal iar datele personale se autocompletează;
Portalul permite atat depunerea de solicitări cât și primirea documentelor, exclusiv electronic;
În procesul de validare al solicitării se poate interacționa cu funcționarii printr-un serviciu de chat;
Se păstrează istoricul solicitărilor;
Utilizatorii sunt notificați prin sms și email la fiecare schimbare a status-ului solicitării;
În cazul autorizațiilor/acordurilor emise prin portal documentele documentele sunt validate și printr-un cod QR pentru verificarea veridicității acestora;
Utilizatorii beneficiază de un spațiu virtual privat în cadrul portalului.
Comentarii
Trimiteți un comentariu